רבים תוהים מה ההבדל בין מונית רגילה למונית שירות. מיד תגלו מה ההבדל וכיצד אתם יכולים להזמין מונית שירות מכל מקום לכל מקום.
ההבדל בין מונית רגילה למונית שירות מתבטא בכך, שמונית שירות פועלת לרוב בקווים של אוטובוסים, בשני הבדלים, הראשון, התדירות שלהן גבוהה יותר, ההבדל השני הוא שמוניות אלו עובדות גם בלילה. ההבדל בין מונית פרטית למונית שירות הוא, שמונית פרטית היא למעשה רכב פרטי שהוסב למונית, בעוד מונית שירות פועלת ברכב שיכול להסיע שמונה-עשרה נוסעים.
דברים שחשוב לדעת על מוניות שירות
קרא עוד
ההבדל בין מונית רגילה למונית שירות מתבטא בכך, שמונית שירות פועלת לרוב בקווים של אוטובוסים, בשני הבדלים, הראשון, התדירות שלהן גבוהה יותר, ההבדל השני הוא שמוניות אלו עובדות גם בלילה. ההבדל בין מונית פרטית למונית שירות הוא, שמונית פרטית היא למעשה רכב פרטי שהוסב למונית, בעוד מונית שירות פועלת ברכב שיכול להסיע שמונה-עשרה נוסעים.
דברים שחשוב לדעת על מוניות שירות
- הן לא פועלות בכל הערים. העיר המובילה בהפעלת שירות זה היא תל אביב
- מוניות שירות יכולות לעלות ולהוריד נוסעים בכל מקום, לא כמו אוטובוס
- כדי להפעיל תחנת מוניות שירות חייבים לקבל אישור ממשרד התחבורה
מוניות כפר יונה
בורגתה בורגתה 48260
מונית ספיישל לנתב"ג, בכל שעות היממה , 7 ימים בשבוע, מבצע גם שליחויות ונסיעות לכל הארץ
שאלות ותשובות בתחום מוניות שירות
אהלן. לאחרונה הוצאתי רשיון נהיגה למונית, וכיוון שכרגע ההשקעה ברכב ובמספר הזכות הציבורית (לפחות כרגע) גבוהה מידי בעבורי, חשבתי להתחיל לעבוד בצורה של שכירת מונית. מה הדרכים המקובלות להסדר, ומה הרווח שצפוי לי מכל הסיפור? תודה, רוני.
שלום רוני. אכן מדובר בפתרון מקובל מאוד, במיוחד לאור העובדה שרשיון הרכב ועלות הזכות הציבורית הן ההוצאות הקבועות העיקריות בהחזקת מונית, וכיוון שרוב הבעלים לא מסוגלים לעבוד יותר מ-10-12 שעות ביום, יוצא שהמונית "עומדת סתם" במשך רוב שעות היממה, מה שהופך את השכרת המונית לנהג נוסף (בדרך כלל במשמרות הלילה, אך אין בעיה למצא גם הסדר לשעות היום או הערב) להשקעה משתלמת מאוד. ההסדרים המקובלים הם פיקס ואחוזים.
הסדר הפיקס הוא המקובל ביותר, כאשר ההשכרה היא לפי מחיר קבוע ליום (משהו בסביבות 200-300 ₪ ליום), והנהג השוכר אחראי על תשלום הוצאות הדלק (וקנסות במידה וקיימים...).
כל שאר ההוצאות, קרי הטיפולים, הטסט, הרשיונות וכו', הם על בעל המונית או בעל מספר הזכות הציבורית. הדרך השניה היא אחוזים: הנהג השוכר משלם לבעלים אחוזים קבועים (בין 20-50% מן ההכנסות), כאשר ההסדר המדוייק משתנה ממקרה למקרה: אחוזים נמוכים יותר בדרך כלל לא כוללים מחיר מילוי דלק, אחוזים גבוהים יכולים לכלול גם את כל הוצאות התפעול.
מוניות שירות לפי ערים מבוקשות
מוניות שירות ברעננה
מוניות שירות בכפר סבא
מוניות שירות בנתניה
מוניות שירות בהרצליה
מוניות שירות ברמת השרון
מוניות שירות בזכרון יעקב
מוניות שירות בהוד השרון
מוניות שירות באור עקיבא
מוניות שירות בחדרה
מוניות שירות בבנימינה
מוניות שירות בעפולה
מוניות שירות בכפר יונה
מוניות שירות בפרדס חנה-כרכור
מוניות שירות בעמק חפר
מוניות שירות בפרדסיה
מוניות שירות בקדימה
מוניות שירות בכפר שמריהו
מוניות שירות בבצרה
מוניות שירות באבן יהודה
מוניות שירות בגני יהודה
מוניות שירות ברשפון
מוניות שירות בקיסריה
מוניות שירות בשערי תקוה