מוניות שירות בחיפה

רבים תוהים מה ההבדל בין מונית רגילה למונית שירות. מיד תגלו מה ההבדל וכיצד אתם יכולים להזמין מונית שירות מכל מקום לכל מקום.

ההבדל בין מונית רגילה למונית שירות מתבטא בכך, שמונית שירות פועלת לרוב בקווים של אוטובוסים, בשני הבדלים, הראשון, התדירות שלהן גבוהה יותר, ההבדל השני הוא שמוניות אלו עובדות גם בלילה. ההבדל בין מונית פרטית למונית שירות הוא, שמונית פרטית היא למעשה רכב פרטי שהוסב למונית, בעוד מונית שירות פועלת ברכב שיכול להסיע שמונה-עשרה נוסעים.

דברים שחשוב לדעת על מוניות שירות
  • הן לא פועלות בכל הערים. העיר המובילה בהפעלת שירות זה היא תל אביב
  • מוניות שירות יכולות לעלות ולהוריד נוסעים בכל מקום, לא כמו אוטובוס
  • כדי להפעיל תחנת מוניות שירות חייבים לקבל אישור ממשרד התחבורה
 
קרא עוד
קוקי Taxi

העמלים 3 חיפה

מוניות קוקי  kuki TAXI הינה חברת מוניות בעלת מוניטין של 15 שנה, המציעה יחס חם, מחירים הוגנים ושירות 24 שעות ביממה.   • הסעות ברכבים מפוארים • נסיעות מיוחדות לכל...

א.פ. רוממה מוניות בעמ

דרך פיק"א חיפה

  - חברת מוניות משפחתית ותיקה הקיימת 25 שנים   - רמת שרות ומוניטין בסטנדרטים גבוהים לאורך כל השנים   - עשרות מוניות חדישות המאובזרות לנוחיותכם   -...

מוניות החלוץ עתיד

שפירא 14 חיפה 33113

חברת מוניות החלוץ – עתיד קיימת מראשית שנות ה- 60. התחנה מפעילה קו שירות בין חיפה לטירת הכרמל על ידי 45 מוניות גדולות, מבצעת נסיעות מיוחדות לכל חלקי הארץ וכן מעניקה...

מוניות קווי הגליל בעמ

צידון 4 חיפה 33306

חברת מוניות קווי הגליל הינה מהגדולות ומהמובילות בתחומה המסוגלת לספק לך פתרונות לכל סוגי השימוש בשירותי המוניות.

דה-פריז משה

דרך הים 138 חיפה 34748

משה דה פריז הינו מורה נהיגה ותיק ומוכר באזור חיפה, הידוע בסבלנותו הרבה, ביחס האישי שהוא נותן לתלמידיו ובמחירים גמישים במיוחד.   השיעורים מתנהלים באווירה רגועה...

שאלות ותשובות בתחום מוניות שירות

אהלן. לאחרונה הוצאתי רשיון נהיגה למונית, וכיוון שכרגע ההשקעה ברכב ובמספר הזכות הציבורית (לפחות כרגע) גבוהה מידי בעבורי, חשבתי להתחיל לעבוד בצורה של שכירת מונית. מה הדרכים המקובלות להסדר, ומה הרווח שצפוי לי מכל הסיפור? תודה, רוני.

שלום רוני. אכן מדובר בפתרון מקובל מאוד, במיוחד לאור העובדה שרשיון הרכב ועלות הזכות הציבורית הן ההוצאות הקבועות העיקריות בהחזקת מונית, וכיוון שרוב הבעלים לא מסוגלים לעבוד יותר מ-10-12 שעות ביום, יוצא שהמונית "עומדת סתם" במשך רוב שעות היממה, מה שהופך את השכרת המונית לנהג נוסף (בדרך כלל במשמרות הלילה, אך אין בעיה למצא גם הסדר לשעות היום או הערב) להשקעה משתלמת מאוד. ההסדרים המקובלים הם פיקס ואחוזים.

הסדר הפיקס הוא המקובל ביותר, כאשר ההשכרה היא לפי מחיר קבוע ליום (משהו בסביבות 200-300 ₪ ליום), והנהג השוכר אחראי על תשלום הוצאות הדלק (וקנסות במידה וקיימים...).

כל שאר ההוצאות, קרי הטיפולים, הטסט, הרשיונות וכו', הם על בעל המונית או בעל מספר הזכות הציבורית. הדרך השניה היא אחוזים: הנהג השוכר משלם לבעלים אחוזים קבועים (בין 20-50% מן ההכנסות), כאשר ההסדר המדוייק משתנה ממקרה למקרה: אחוזים נמוכים יותר בדרך כלל לא כוללים מחיר מילוי דלק, אחוזים גבוהים יכולים לכלול גם את כל הוצאות התפעול.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

מוניות שירות – כל הפרטים כולם

מוניות שירות – כל הפרטים כולם

יעצור או לא יעצור? נוסעים כשאין אוטובוסים או לא? מחיר כמו אוטובוס או נמוך יותר? כל כך הרבה שאלות על מוניות שירות, ועכשיו גם התשובות פספסתם...