מוניות שירות בקרית שמונה

רבים תוהים מה ההבדל בין מונית רגילה למונית שירות. מיד תגלו מה ההבדל וכיצד אתם יכולים להזמין מונית שירות מכל מקום לכל מקום.

ההבדל בין מונית רגילה למונית שירות מתבטא בכך, שמונית שירות פועלת לרוב בקווים של אוטובוסים, בשני הבדלים, הראשון, התדירות שלהן גבוהה יותר, ההבדל השני הוא שמוניות אלו עובדות גם בלילה. ההבדל בין מונית פרטית למונית שירות הוא, שמונית פרטית היא למעשה רכב פרטי שהוסב למונית, בעוד מונית שירות פועלת ברכב שיכול להסיע שמונה-עשרה נוסעים.

דברים שחשוב לדעת על מוניות שירות
  • הן לא פועלות בכל הערים. העיר המובילה בהפעלת שירות זה היא תל אביב
  • מוניות שירות יכולות לעלות ולהוריד נוסעים בכל מקום, לא כמו אוטובוס
  • כדי להפעיל תחנת מוניות שירות חייבים לקבל אישור ממשרד התחבורה
 
קרא עוד
מוניות קרית שמונה TAXI8

הרצל קרית שמונה 10200

מוניות קרית שמונה נותנים שירותי נסיעות בצפון ולכל חלקי הארץ תחומי התמחות: מוניות קריית שמונה,מוניות קרית שמונה,מונית קרית שמונה,טלפון מונית בקרית שמונה,TAXI

TAXI8

הרצל קרית שמונה 10200

מוניות קרית שמונה נותנים שירותי נסיעות בצפון ולכל חלקי הארץ תחומי התמחות: מוניות קריית שמונה,מוניות קרית שמונה,מונית קרית שמונה,טלפון מונית בקרית שמונה,TAXI

מוניות כוכב הצפון

קרית שמונה

!!מקבלים אשראי !! מוניות ומשלוחים ספיישל לכול חלקי הארץ ,שרות אדיב ומסור . תחומי התמחות: מוניות קרית שמונה , מוניות קיבוץ הגושרים, מוניות כפר בלום , מוניות כפר גלעדי , מוניות...

מוניות קרית שמונה

קרית שמונה

!!מקבלים-אשראי!! מוניות ומשלוחים לכול חלקי הארץ,שרות אדיב ומהיר ,שרות לנתב"ג ,רכבת ישראל,אתר החרמון,שביל ישראל,אירועים משפחתיים. תחומי התמחות: מוניות קרית שמונה,מוניות...

מוניות חביב

שי עגנון 19 קרית שמונה

מוניות א.אריק

קרית שמונה קרית שמונה

נסיעות ומשלחים לכל חלקי הארץ מקרית שמונה והסביבה

מוניות ג\קי

דוד שמעוני 5/3 קרית שמונה

שירות מוניות של 4 נוסעים ולימוזינה ל-6 נוסעים לכל חלקי הארץ. שירות חם ואדיב

שאלות ותשובות בתחום מוניות שירות

אהלן. לאחרונה הוצאתי רשיון נהיגה למונית, וכיוון שכרגע ההשקעה ברכב ובמספר הזכות הציבורית (לפחות כרגע) גבוהה מידי בעבורי, חשבתי להתחיל לעבוד בצורה של שכירת מונית. מה הדרכים המקובלות להסדר, ומה הרווח שצפוי לי מכל הסיפור? תודה, רוני.

שלום רוני. אכן מדובר בפתרון מקובל מאוד, במיוחד לאור העובדה שרשיון הרכב ועלות הזכות הציבורית הן ההוצאות הקבועות העיקריות בהחזקת מונית, וכיוון שרוב הבעלים לא מסוגלים לעבוד יותר מ-10-12 שעות ביום, יוצא שהמונית "עומדת סתם" במשך רוב שעות היממה, מה שהופך את השכרת המונית לנהג נוסף (בדרך כלל במשמרות הלילה, אך אין בעיה למצא גם הסדר לשעות היום או הערב) להשקעה משתלמת מאוד. ההסדרים המקובלים הם פיקס ואחוזים.

הסדר הפיקס הוא המקובל ביותר, כאשר ההשכרה היא לפי מחיר קבוע ליום (משהו בסביבות 200-300 ₪ ליום), והנהג השוכר אחראי על תשלום הוצאות הדלק (וקנסות במידה וקיימים...).

כל שאר ההוצאות, קרי הטיפולים, הטסט, הרשיונות וכו', הם על בעל המונית או בעל מספר הזכות הציבורית. הדרך השניה היא אחוזים: הנהג השוכר משלם לבעלים אחוזים קבועים (בין 20-50% מן ההכנסות), כאשר ההסדר המדוייק משתנה ממקרה למקרה: אחוזים נמוכים יותר בדרך כלל לא כוללים מחיר מילוי דלק, אחוזים גבוהים יכולים לכלול גם את כל הוצאות התפעול.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

מוניות שירות – כל הפרטים כולם

מוניות שירות – כל הפרטים כולם

יעצור או לא יעצור? נוסעים כשאין אוטובוסים או לא? מחיר כמו אוטובוס או נמוך יותר? כל כך הרבה שאלות על מוניות שירות, ועכשיו גם התשובות פספסתם...