מוניות שירות באשקלון

רבים תוהים מה ההבדל בין מונית רגילה למונית שירות. מיד תגלו מה ההבדל וכיצד אתם יכולים להזמין מונית שירות מכל מקום לכל מקום.

ההבדל בין מונית רגילה למונית שירות מתבטא בכך, שמונית שירות פועלת לרוב בקווים של אוטובוסים, בשני הבדלים, הראשון, התדירות שלהן גבוהה יותר, ההבדל השני הוא שמוניות אלו עובדות גם בלילה. ההבדל בין מונית פרטית למונית שירות הוא, שמונית פרטית היא למעשה רכב פרטי שהוסב למונית, בעוד מונית שירות פועלת ברכב שיכול להסיע שמונה-עשרה נוסעים.

דברים שחשוב לדעת על מוניות שירות
  • הן לא פועלות בכל הערים. העיר המובילה בהפעלת שירות זה היא תל אביב
  • מוניות שירות יכולות לעלות ולהוריד נוסעים בכל מקום, לא כמו אוטובוס
  • כדי להפעיל תחנת מוניות שירות חייבים לקבל אישור ממשרד התחבורה
 
קרא עוד
נץ הסעות בעמ

שד' התעשיה 8 אשקלון

נץ הסעות בע\"מ הוקמה בשנת 1990 ועוסקת במתן שירותי הסעה למפעלים,ארגונים,מוסדות חינוך,לקוחות פרטיים ולקוחות VIP . החברה מפעילה צי רכב של למעלה מ50 רכבי הסעות,על מנת להסיע מדי...

מוניות יהלום פיתרונות תחבורה

האצל 52 אשקלון

מוניות יהלום פיתרונות תחבורה פתרונות תחבורה למגזר העסקי. הפרטי.הציבורי נסיעות מיוחדות לכול חלקי הארץ

מוניות ניצן

שלווה 4 אשקלון

מוניות ניצן – 24 שעות בהנהלתו של איציק גוילי הינה תחנת מוניות הממוקמת בניצן ב'. כל המוניות של התחנה חדישות ומאובזרות לנוחיות המקסימלאלית של הנוסעים. תחנת המוניות ניצן...

מוניות הדגל

הפורצים 1 אשקלון

מוניות הדגל אשקלון מספקים שירות בכל רחבי הארץ שירות אדיב אמין ומהיר מעל 100 מוניות,  24 שעות ביממה

מוניות השעון

הנשיא 1 אשקלון

תחנת מוניות ספיישל. שירות אדיב ואמין. 24 שעות ביממה 364 ימים בשנה. בהזמנת מונית לנסיעה ערוכה מראש, מכבדים כרטיסי אשראי. מוניות ל-4 נוסעים בלבד

המאירי הסעות ושירותים בעמ

מרכז מסחרי שמשון ג אשקלון 7800

שאלות ותשובות בתחום מוניות שירות

אהלן. לאחרונה הוצאתי רשיון נהיגה למונית, וכיוון שכרגע ההשקעה ברכב ובמספר הזכות הציבורית (לפחות כרגע) גבוהה מידי בעבורי, חשבתי להתחיל לעבוד בצורה של שכירת מונית. מה הדרכים המקובלות להסדר, ומה הרווח שצפוי לי מכל הסיפור? תודה, רוני.

שלום רוני. אכן מדובר בפתרון מקובל מאוד, במיוחד לאור העובדה שרשיון הרכב ועלות הזכות הציבורית הן ההוצאות הקבועות העיקריות בהחזקת מונית, וכיוון שרוב הבעלים לא מסוגלים לעבוד יותר מ-10-12 שעות ביום, יוצא שהמונית "עומדת סתם" במשך רוב שעות היממה, מה שהופך את השכרת המונית לנהג נוסף (בדרך כלל במשמרות הלילה, אך אין בעיה למצא גם הסדר לשעות היום או הערב) להשקעה משתלמת מאוד. ההסדרים המקובלים הם פיקס ואחוזים.

הסדר הפיקס הוא המקובל ביותר, כאשר ההשכרה היא לפי מחיר קבוע ליום (משהו בסביבות 200-300 ₪ ליום), והנהג השוכר אחראי על תשלום הוצאות הדלק (וקנסות במידה וקיימים...).

כל שאר ההוצאות, קרי הטיפולים, הטסט, הרשיונות וכו', הם על בעל המונית או בעל מספר הזכות הציבורית. הדרך השניה היא אחוזים: הנהג השוכר משלם לבעלים אחוזים קבועים (בין 20-50% מן ההכנסות), כאשר ההסדר המדוייק משתנה ממקרה למקרה: אחוזים נמוכים יותר בדרך כלל לא כוללים מחיר מילוי דלק, אחוזים גבוהים יכולים לכלול גם את כל הוצאות התפעול.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

מוניות שירות – כל הפרטים כולם

מוניות שירות – כל הפרטים כולם

יעצור או לא יעצור? נוסעים כשאין אוטובוסים או לא? מחיר כמו אוטובוס או נמוך יותר? כל כך הרבה שאלות על מוניות שירות, ועכשיו גם התשובות פספסתם...